IMG_3147-1024x683

Klachten- en Geschillenregeling

Wij zullen uw belangen met de grootste zorgvuldigheid behandelen. Het kan echter voorkomen dat u, ondanks onze inspanningen, niet optimaal tevreden bent over onze dienstverlening. Wij hopen dat u voldoende vertrouwen in ons heeft om dit direct bespreekbaar te maken, zodat wij vroegtijdig kunnen bijsturen. Wij nemen iedere klacht of gevoel van onvrede serieus en trachten samen met u een oplossing te bereiken. Mocht u er met de behandelend advocaat niet uitkomen, dan zal een interne klachtenfunctionaris uw klacht aan de hand van uw dossier op objectieve wijze beoordelen.

Zou deze interne klachtenafhandeling niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bieden wij u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. Om de kwaliteit van onze dienstverlening optimaal te kunnen waarborgen en u een laagdrempelige mogelijkheid te bieden om uw klacht te laten toetsen zijn wij aangesloten bij de Klachten- en Geschillenregeling Advocatuur.

Voor meer informatie kunt u terecht op: https://www.advocatenorde.nl/3295/advocaten/klachten-en-geschillenregeling-advocatuur

Tevens kunt u hier onze kantoorbrochure downloaden :downloaden Kantoorbrochure geschillenregeling

logoklac-250

Onderstaande advoca(a)t(en) en/of medewerkers kunnen u bij vragen verder helpen